Regisztráció Elfelejtett jelszó

Auto-motor technika

vakítás az úton

#1499094 TrendMan

Ez szerintem egy nagyon jelentős probléma, sokkal komolyabb, mint amekkora súlyt kap a mindennapok kommunikációjában:

https://infostart.hu/kulfold/2024/03/18/kozuti-vak...

"Mi lehet a megoldás? A válaszadók 73 százaléka úgy véli, hogy a jogszabályokat ki kellene igazítani a közúti vakítás csökkentése érdekében, míg 39 százalékuk kifejezetten fontosnak is tartja ezt."

Mellesleg zajlik egy küzdelem azért, hogy --> NEKEM jobb, erősebb világításom legyen, mert --> NEKEM úgy a jobb.

Az, hogy közbe te nem látsz és lehet balesetet szenvedsz, az a te problémád, nem az ENYÉM.

ÉN mindent megtettem, mert én a LEGJOBBAT használom, magadra vess.

Ez kb. az egész társadalmi atmoszférát is leírja.

Jön! Jön! Már mindjárt itt van!

#1499029 Koffein Előzmény: #1499028

Na igen, ez a másik problémakör... habár az autógyártók piacán komoly háború van, amíg nem marad meg az a 20 autógyártó, akik meghatározzák az elkövetkező évtizedeket komoly árháború lesz... most tartunk ott, hogy boldog boldogtalan beszáll, megpróbálja tartani az árháborút, majd egyszercsak felvásárolják (jobbik esetben), vagy csőd...

Jön! Jön! Már mindjárt itt van!

#1499028 Ddavid Előzmény: #1499025

Engem még az értékvesztés aggaszt, mert a historikus adatok alapján elég siralmas a görbe. Kb. 40-50% 3-4 éves korban minimum, utána 3. tulajnál kb. újkori érétkének 30%-át éri a kocsi 6-8 éven belül :\

Jön! Jön! Már mindjárt itt van!

#1499025 Koffein Előzmény: #1499024

"az elektromos autókat érő komoly balesetek utáni helyreállítás ára 30 százalékkal nőhet 2027-re."

szóval, gyártás olcsóbb, javítási költség drágább, ezáltal több lesz a gazdasági totálkár, ergo magasabb biztosítási díjak jöhetnek...

Shell V-Power

#1498636 TrendMan Előzmény: #1498634

Ha már teszt és szemrevételezés, akkor minimum előtte-utána felvételeket kellett volna készíteni.

Racing 100 egyébként nem rossz, jobban húz tőle az autó, de csodálkoznék, ha a rákövült szennyeződéseket leoldaná több százezer kilóméter után.

rossz auto kontra műhús

#1498332 TrendMan Előzmény: #1498308

A lényeg 40:04- 40:40 között:

(Itt az autóiparról van szó)

Először megcsinálják, úgy ahogy (nincs még tapasztalatuk,1.0 verzió)

Másodszor megcsinálják jól, rendelkezésre áll a szükséges szakmai tapasztalat 2.0 verzió

Harmadszor pedig már semmi más nem érdekli őket, mint a saját anyagi haszon maximalizálása, kihagynak belőle mindent, ami egyből nem szúr szemet 3.0 verzió

Ugyanez áll az egész kiXXszott fogyasztói társadalomra is!

Ezért szarok a filmek, amik a mozikban futnak.

Miért jó a 'Vissza a jövőbe?' /tegnap ment az RTL 3-on?

Azért mert az még a filmgyártás 2.0 változatában készült.

Mikor omlott össze a Római Birodalom?

Amikor eljutott a 3.0 verzióhoz. Onnan nem volt tovább, az embereket már nem 'az ESZME' érdekelte, hanem az, hogyan tudják kivenni belőle/keresztül ütni rajta a leggyorsabban a saját 'ÖNÉRDEKÜKET'.

Lithium index le

#1498319 Koffein Előzmény: #1498310

Egyéb okok is lehetnek, mint az hogy most visszaesett a kereslet. A spekulánsok is hajthatták az árfolyamot, majd kidurrant a lufi. Ha azt nézzük, 2020márciusában indult meg, és 2021november volt a csúcs, azóta esik. Az EV eladások meg rekordot döntöttek évről évre... 2020-21-ben kovid lezárások voltak, alig gyártottak autót, emlékeim szerint egyedül tesla nem állt le, vagy ha le is állt az is kevesebb idő volt, mint a többi autógyár... szóval nagyon érdekes a téma..

https://invst.ly/13afkh

most kapták fel a sztorit, hogy a németeknél az áremelkedés miatt 14%-ot eshet idén az EV eladás..

Kép

Azt valahogy nem hiszem, hogy 2021novemberében már tudták az aksi gyártók, hogy bő 2évvel később fordul a hangulat és nem lesz szükség lithiumra.. annak fényében, hogy most építik ki a bázisokat, hogy 2035-ben az euban teljes egészében elektromos autók kerüljenek forgalomba... mindenesetre érdekes ez a beesés...